Pages

Subscribe:
         "အနိမ့္အက်ဆုံး အလုပ္ဆိုတာ အျမင့္ဆုံးႏွလုံးသားရွိသူသာ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္သည္"လို ့

ပရဟိတ စကားေလးကို ကြ်န္ေတာ္မွတ္သားခဲ့ဖူးတယ္။ လူရယ္လို ့ျဖစ္လာရင္ အတၱ၊ မာနကင္းဖို ့
မလြယ္ကူႏိုင္ပါဘူး။ ကြ်န္ေတာ္အပါအဝင္ေပါ့။ သို ့ေသာ္ အတၱစိတ္ေတြ နည္းပါးႏိုင္ေအာင္ ပရဟိ
တစိတ္ေလးရွိလာေအာင္ ေလ့က်င့္ျပဳစု ပ်ိဳးေတာင္လာတတ္မယ္ဆိုရင္ မိမိသူငယ္ခ်င္းမ်ားၾကား၊
ပတ္ဝန္းက်င္ၾကားမိမိကိုယ္တိုင္ စိတ္ခ်မ္းသာမႈရွိလာႏိုင္သလို ပတ္ဝန္းက်င္မွာလည္း ေပ်ာ္ရႊင္စရာ
ေကာင္းလာမွာ အေသခ်ာပါ။
              ကြ်န္ေတာ္ရပ္ေဝးမွာ အသက္ေမြးဝမ္းေၾကာင္း ေနတဲ့ကာလ(၂)ႏွစ္နီးပါးကို အထီးက်န္မႈ၊
စိတ္တိုင္းမက်မႈေတြနဲ ့ ေန ့ရက္ေတြကို ကုန္လြန္ေစခဲ့တယ္။ အလိုမက်တဲ့စိတ္ေၾကာင့္ လုပ္ေဆာင္မႈ
ေတြကို ဦးတည္ခ်က္ေျပာင္းသြားေစတယ္။ ရည္ရြယ္ခ်က္မဲ့စြာနဲ ့ ထင္ရာစိုင္းတတ္လာတယ္။ အျမင္
မၾကည္လင္မႈေနာက္ကြယ္က ေဒါသေတြ သိုေလာင္ထားတတ္လာတယ္။ တခါတေလမွာ ေလာကရဲ ့
အသက္ရွင္ေန ့ရက္ေတြဟာ အဓိပၸယ္မရွိေတာ့ဘူးလို ့ေတာင္ ေတြးမိခဲ့ေသးတယ္။ အဲ့လိုျဖစ္လာေန
ခ်ိန္ေတြမ်ားလာရင္ ပိုဆိုးလာဖို ့ပဲရွိတယ္ဆိုတာကြ်န္ေတာ္နားလည္လာတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ဗုဒၶဘာသာ
ကိုယုံၾကည္သက္ဝင္သူဆိုေတာ့ ဘာသာေရးကိုျပန္လည္အသားေပးလုပ္ေဆာင္ခဲ့တယ္။ ျပန္ ့လြင့္ေနတဲ့
စိတ္ကို အတည္ၿငိမ္ဆုံးျဖစ္ဖို ့ အခ်ိန္ေပးခဲ့တယ္။အဲ့လို လုပ္ေဆာင္ျခင္းအေၾကာင္းတရားေနာက္ကြယ္မွာ
စိတ္ခ်မ္းေျမ ့မႈေတြတျဖည္းျဖည္းတိုးလာတယ္။
            ကြ်န္ေတာ္ အြန္လိုင္းသုံးစဥ္ကာလအတြင္း  ေရႊၿမိဳ ့ေတာ္ဆိုက္မွာ flashsong linkတင္ျဖစ္တယ္။
လူအမ်ားစကားေျပာဆိုခန္းဆိုတဲ့ေနရာ ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္နဲ ့ စိမ္းခဲ့တယ္။ တစ္ရက္မွာ link တင္အျပီး
ခ်က္ခန္းတြင္းကတျခားလူေတြေျပာဆိုေနတာေတြ ကြ်န္ေတာ္ထိုင္ၾကည့္ေနမိတယ္။ အားလုံးကမြန္ရည္
စြာေျပာဆိုပုံေတြ ၾကည့္ၿပီး ကြ်န္ေတာ္ ဝင္ေရာက္ေျပာဆိုခ်င္စိတ္ ျဖစ္လာတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ဝင္ေရာက္
ေျပာဆိုခ်ိန္မွာပဲအားလုံက ေႏြးေထြးစြာ ႀကိဳဆိုမႈကို ရရွိခဲ့တယ္။ေနာက္ရက္ေတြမွာလည္း ကြ်န္ေတာ္
အဲ့ေနရာေလးကိုေရာက္ျဖစ္သြားခဲ့တယ္။ ဘာေၾကာင့္လည္းဆိုရင္ ကြ်န္ေတာ္လို အထီးက်န္သူတစ္ဦး
အတြက္ အဲ့လိုေႏြးေထြးမႈေလးက အိုေအစစ္ေလးပါ။
             အဲ့လိုအျပန္အလွန္ေျပာဆိုေနၾကရင္ ပထမဆုံးအမွတ္တရမိတ္ဆက္လာသူက ဂဏန္းအမည္နဲ ့
အေကာက္သုံးေနသူတစ္ဦးပါ။ သူကကြ်န္ေတာ္နဲ ့ ေနထိုင္ရာ ေဒသတူသူ တစ္ေယာက္ျဖစ္ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္တို ့အျပင္မွာ ပိတ္ရက္ေတြဆုံျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္။ေနာက္ထပ္ေတြ ့ဆုံသူတစ္ဦးက ခ်စ္မင္းသူပါ။
အဲ့ဒီေနာက္ ရဲရင့္၊သိန္းသန္းစိုး၊ေလေျပ(ကိုရုပ္ဆိုး)၊တြယ္ရာမဲ့ေဆာင္းခ်စ္သူႏွင့္ တျခားေသာ သူငယ္ခ်င္း
ေတြ မ်ားစြာနဲ ့ ျပင္ပမွာရင္းႏွီးခြင့္ေတြ ရခဲ့ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းမ်ားစြားၾကားမွာ တူညီမႈတစ္ခုက ရိုင္းပင္မႈႏွင့္
ကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္ေလးျဖစ္ပါတယ္။
             ကြ်န္ေတာ္တို ့ သူငယ္ခ်င္းေတြအားလုံး တူညီေနတာတစ္ခုက ရပ္ေဝးေျမေရာက္ရွိေနမႈပါ။
အဲ့လိုရပ္ေဝးမွာေနထိုင္သူမ်ားျဖစ္သည့္အေလွ်ာက္ ညီအစ္ကိုစိတ္ရွိၾကသူမ်ားလည္း ျဖစ္ပါတယ္။
ဒီလိုခင္မင္ရင္ႏွီးခဲ့ၾကၿပီးအခ်ိန္ၾကာလတစ္ခုမွာ ကြ်န္ေတာ္တို ့ သူငယ္ခ်င္းမ်ားတိုင္ပင္ၾကၿပီး ပရဟိတ
လုပ္ငန္းမ်ားကို ကိုယ္ႏိုင္တဲ့ဝန္နဲ ့ တစ္ဖက္တစ္လမ္းက ကူညီၾကဖို ့ သေဘာတူခဲ့ၾကတယ္။ပထမဆုံး
သူငယ္ခ်င္းမ်ားနွင့္  စလုပ္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ပရဟိတအလွဴတစ္ခုကေတာ့"ႏွလုံးလွ ပရဟိတ အသင္း"က
ဦးေဆာင္ေပးတဲ့ အာဇာနည္ေန ့အမွတ္တရ (တတိယအႀကိမ္)ေသြးလွဴျခင္းပဲျဖစ္ပါတယ္။
အဲ့မွာ လွဴဒါန္းျဖစ္ခဲ့တဲ့သူငယ္ခ်င္းေတြက ရဲရင့္၊ကိုရုပ္ဆိုး၊ကိုစိုးဦးႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္အပါဝင္(၄)ဦး
လွဴဒါန္းျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ က်န္သူငယ္ခ်င္းမ်ားသည္လည္းလွဴဒါန္းခ်င္ေသာ္လည္း အေၾကာင္း
အမ်ိဳးမ်ိဳးေၾကာင့္ မလွဴဒါန္းျဖစ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါတယ္။ဒါေပမယ့္ကြ်န္ေတာ္တို ့လွဴဒါန္းျဖစ္ခဲ့တဲ့အေပၚ
အားလုံးဝမ္းသာပီတိျဖစ္ခဲ့ၾကရပါတယ္။
                  ေနာက္တစ္ခုလုပ္ေဆာင္ျဖစ္္ခဲ့တဲ့အလွဴတစ္ခုကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို ့အားလုံးရဲဲ ့
လုပ္အားခမ်ားထဲမွာ အလွဴေငြမ်ားလစဥ္ ပရဟိတလုပ္ငန္းမ်ားကို လွဴဒါန္းမႈပဲျဖစ္ပါတယ္။
(၁၂-၇-၁၂)ရက္ေန ့မွာ တိုင္းပင္ထားတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြ ဆုံျဖစ္ခဲ့ၾကပါတယ္။ အဲ့မွာ အလွဴေငြ
မ်ားကို စတင္ေကာက္ခံလိုက္ေတာ့ မထင္မွတ္ေအာင္ဝမ္းသာမိပါတယ္။ အားလုံးလွဴဒါန္းသူအေရအတြက္
(၁၆)ဦးမွာအလွဴေငြ (RM-2600)က်ပ္-၇၀၂,၀၀၀ တိတိကိုရရွိခဲ့ပါတယ္။ အားလုံးေကာက္ခံေငြမွာထဲမွာ
အလွဴေငြ(က်ပ္-၃သိန္း)အား ပထမဆုံးအလွဴေငြ အျဖစ္ ပရဟိလုပ္ငန္းမ်ားလုပ္ကိုင္ေနေသာ မရွင္းသန္ ့ေမ 
အားဆက္သြယ္လွဴဒါန္းျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။မရွင္းသန္ ့ေမ၏ျပန္လည္ေျပာၾကားခ်က္အရ ကြ်န္ေတာ္တို ့လွဴဒါန္း
လိုက္ေသာအလွဴေငြအား လက္ရွိလွဴဒါန္းဆဲျဖစ္ေသာ"မိဘမဲ့ ကေလးမ်ား ေဂဟာ"တြင္အသုံးျပဳသြားမည္
ျဖစ္ေၾကာင္း သိရပါသည္။
                  ပရဟိတဆိုသည့္အဓိပၸယ္ကို ဝန္ခံရရင္ ကြ်န္ေတာ္မသိပါ။ ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ့ 
လုပ္ေဆာင္မႈအေပၚတြင္ "ရိုးရွင္းၿပီးစိတ္ခ်မ္းသာမႈအျပည့္ဝဆုံးေပးႏိုင္ေသာ အလုပ္တစ္ခု"လို ့ ကြ်န္ေတာ္
ခံစားမိပါတယ္။ထို ့အတူ ကြ်န္ေတာ္နဲ ့အတူစိတ္တူကိုယ္တူသူငယ္ခ်င္းအားလုံးကိုလည္း အထူးပင္
ေက်းဇူးတင္မိပါတယ္။ေနာက္ထပ္လည္းသူငယ္ခ်င္းမ်ားစြာႏွင့္ပရဟိတလုပ္ငန္းမ်ားစြာအား
အားသြန္ခြန္စိုက္လုပ္ေဆာင္ ႏိုင္ရန္အၿမဲ ႀကိဳးစားလ်က္ရွိပါေၾကာင္း လွဴဒါန္းသူ ညီအကို အားလုံးကို ဂုဏ္ၿပဳေရးသားလိုက္ပါသည္။
                                                     အားလုံးကိုအစဥ္ေလးစားလ်က္-
                                                                                               ေလလြင့္လူ  

Popular Post

 
အေ၀းေရာက္ သို ့ ေနာက္တစ္ေခါက္လာခဲ့ပါ Twitter Bird Gadget